تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

در هر شرایطی که هستید درآمد سریع و آسان بالای 50 م در ماه تضمینی

دوست خوبم سلام ، شرایط کشور به گونه ایست که همه ی ما نگران درآمد زایی، رفاه عزیزان و یک شغل مادام العمر هستیم. به شما اطمینان صد در صد میدهم در این برهه زمانی فقط شغل های آنلاین و اینترنتی است که شما را نجات خواهد داد. ما مجبوریم با شرایط دنیا ، تغییر کنیم و این اجتناب ناپذیر است. در این سایت شما با بهترین ، متفاوت ترین و کاربردی ترین شغل های آنلاین جهان بصورت رایگان و غیر رایگان آشنا خواهید شد. با خرید پکیج "درآمد سریع و آسان"ما را یاری و حمایت کنید و اطمینان کامل می دهم با خرید این پکیج شامل بهترین و ناب ترین شغل های پیشنهادی می باشد زندگی شما تغییر خواهد کرد.


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نیرویی که کائنات بر روی فقر یا ثروت ما می گذارند ، معتقدی؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!


شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!

5نکته کاربردی برای راه اندازی کسب و کار جدید

با رعایت این نکته ها به راحتی بیزینس مستقل خود را راه اندازی کن

 

بیایید اول به این موضوع بپردازیم که چرا باید کسب و کار مستقل داشته باشیم ؟

 

در دنیای امروز و در قرن حاضر ما با پدیده ی بینظیر و پولسازی آشناییم به نام جهان اینترنت که زندگی مالی میلیونها انسان را متحول ساخته است. حالا اگر تو هنوز از این قافله جا مانده و هنوز هدفی راجع به این موضوع تعیین نکرده ای کمی باید نگران خودت باشی و همه ی ما میدانیم نگرانی بدون انجام عمل خاصی هیچ فایده ای ندارد.

شاید کار کردن برای دیگران ساده تر به نظر بیاید و مسئولیت کمتری داشته باشد اما بدانید لذتی که صاحب کار شما از زندگی و استقلال و شغلش می برد را شما تا ابد نخواهید چشید مگر اینکه ازجا بلند شوید و نخواهید جز افرادی باشید که تا ابد برای دیگران کار می کند.

اگر دنبال روش درآمدزایی تضمینی می گردید مطمئن باشید درست آمده اید و بودن شما در این سایت اصلا بی حکمت و بی دلیل نیست ؛ شما با خرید پکیج این سایت می توانید شروع کنید و به راحتی وارد دسته ی جدیدی از مردم شوید که تا چند صباح قبل برای آنان کار می کردید.

نکته ای که لازم است اینجا ذکر کنم آن است که ، دوستان خوبم! درست است که دهها فایل رایگان درآمدزایی و شروع کسب و کار در گوگل وجود دارد ولی بدانید شما با فایل رایگان (در هیچ زمینه ای ) نمی توانید به نتیجه ی مطلوب که برای خود برنامه ریزی کرده اید برسید.

تمام حرف این مطالب رایگان همان مواردی ست که همه ی ما میدانیم : یوتیوب ، فروشگاه آنلاین ، ارز دیجیتال ، بورس و .... البته ناگفته نماند خواندن آموزش رایگان درآمدزایی برای گرم شدن ذهن شما خوب است اما کمک شایانی به شما نخواهد کرد.

 

حالا سراپا گوش شوید و با همین چند نکته ی ساده شروع کنید ، امیدوارم کمتر از یک سال بعد روی قله باشید.

 

1- نمیدانم به قانون جذب یا هر چیزی مشابه آن معتقد هستید یا نه؟ ولی باید بگویم هر اسمی روی این انرژی بینظیر طبیعت می گذارید مهم نیست ، به آن بگویید نیروی هستی ، کائنات ، خدای بر حق ، شانس ..... بدانید که خدای تمام کهکشانها فقط از شما خواسته با دل صاف و انرژی خوب، جهانِ آفریده اش را زیبا کنید و فقط از او بخواهید و بخواهید و بخواهید.

پس خود را لایق بهترینهای این جهان بدانید، این یعنی اعتماد به نفس و یقین داشته باشید با داشتن اعتماد به نفس میتوانید از کاه ، کوه طلا بسازید. برای شروع ، استارت یک کسب و کار نوپا بهترین گزینه است.

حفظ روحیه در هر شرایطی جزء سختترین مراحل کسب و کار شماست ولی می توانم بگویم مهمترین قسمت آن است. اینکه شما در بدترین شرایط و یا حتی در شکست های کسب و کار خود بهترین روحیه را داشته باشید از قمرالعقرب هم سختتر است ولی میدانید روحیه ی خوب شما در شرایط بد شما ، تاثیر میلیون برابری روی بیزینس های جدید شما دارد.

اگر دوست دارید در این زمینه بیشتر حرف بزنیم در قسمت نظرات کامنت بگذارید تا با هم بیشتر صحبت کنیم.

راستی مسئله دیگر، حول این موضوع این است که تنها شروع نکنید حتما برای خود از ابتدای کار یک پارتنر کاری (business partner) در نظر بگیرید . تنها غصه خوردن خیلی سختتر از با همکار غصه خوردن است!!!

این بزرگترین اشتباه من بود و بعد از شکست در چند کسب و کار، تازه به اهمیت این موضوع پی بردم و جالب است بدانید در اولین بیزینسی که تیم سازی انجام دادم موفق شدم و شد سکوی پرتاب من برای کسب و کارهای بزرگ دیگرم.

 

2- در مرحله دوم (یعنی در واقع مرحله اول ایجاد بیزینس) باید یک ایده ناب بیابید ، حواستان باشد شما در حال راه اندازی یک استارتاپ خلاقانه هستید یعنی تمام حال و آینده ی شما و خانواده تان ، پس لطفا اولین آجر این کاخ که ایده است را درست بگذارید تا دیوار کاخی که دارید می سازید صاف و درست بالا بیاید. اگر با ایمان شروع کرده باشید از این هزینه های اندک واقعا ترسی ندارید و با شجاعت و جسارت به دل کار می روید.

پکیجی که در این سایت برای شما در نظر گرفته شده است ، بهترین و کاربردی ترین و جدیدترین ایده های نابی که می توان روی آنها ریسک کرد را جمع آوری کرده و طی به روز رسانی آخر ، ایده های سوخته را از فایل حذف نموده.

پس با خیال راحت و با اندک هزینه ایده ی خود را بیابید و شروع کنید ، شروع بزرگترین مرحله کسب و کار شماست که ترس از آن خیلی وقتها شما را خانه نشین کرده است. با یک ایده ی خاص و منحصر به فرد شروع کنید .

در این مرحله باید با همکاران و تیم قوی که ساخته اید (با دوستان و افراد امین اطراف خود شروع کنید ) یک اتاق فکر تشکیل دهید و طی چند جلسه که با هم ترتیب می دهید تماما شروع به بررسی بازار و چگونگی شروع ایده ی خاص خود را کنید .

یک نکته می خواهم ذکر کنم که شاید کمی فان و خنده دار باشد ولی باور کنید خیلی اهمیت دارد. اگر نمی خواهید به روانشناس مراجعه کنید با دانلود یک "تست رایگان تیپ شخصیتی" از گوگل، نوع شخصیت خود را تعیین کنید .

شاید کسی به شما نگفته باشد ولی باور کنید خیلی اهمیت دارد ، وقتی تیپ شخصیتی خود را بدانید مشخص می شود چه نوع طرز فکر و چه نوع استعدادی دارید ، و در چه حیطه کاری موفق تر خواهید بود.

به این شکل هم ایده ی خود را بهتر می یابید و هم یاد می گیرید با همکاران و تیم خود چگونه کار و رفتار کنید که به نتیجه مطلوب تری برسید.

 

3- حالا زمان آن رسیده که شما طرح کسب و کار (Business plan) خود را برنامه ریزی کرده و شروع کنید. شما برای شروع کار در مواقعی که نیاز به وام بانکی و یا سرمایه گذار خصوصی داشته باشید باید Business planتهیه نمایید ولی در شرایط معمولی برای تمرکز، برنامه ریزی، رشد منظم ،سود صعودی و .... بهتر است شما business plan خود را داشته باشید. اصولا کسب و کارهای بزرگ این کار را به شرکت های پیمانکار می سپارند ولی خوب برای کسب و کارهای خانگی لازم نیست و خود شما می توانید این کار را انجام دهید.

به طور دقیق بودجه خود را بررسی و جز به جز برای آن برنامه ریزی دقیق و اصولی انجام دهید . تعداد نیروی مورد نیاز که در اول کار بهتر است حداقل باشد (نه اینکه شخصی خارج از تخصص خود کارکند ! این روش صرفه جویی که نیست هیچ، ضرر رسان هم هست) میزان سود ماهانه و سالانه ، پیش بینی اتفاقات غیرمترقبه ، تناژ مواد اولیه (در صورت تولید کالا) و ...... .

این کار نباید سوری اتفاق بیفتد و حتما باید با جزییات این طرح را تهیه نمایید و با برنامه ریزی دقیق پیش بروید .

 

4- حالا شروع به آماده سازی نمایید . این مرحله فوق العاده پر هیجان است و به دلیل هیجانات بالا و گاهی خیال راحت بابت شروع شدن کسب و کار جدید و کسب و کار پولساز شما ، پر از خطا و اشتباه می باشد.

پس در مرحله اول آرامش داشته باشید و هیجانات خود را کنترل کنید تا از استارت شغل جدید خود نهایت لذت و شیرینی را ببرید و در مرحله دوم هم که بسیار مهم است ، همچنان در حال تحقیق و مشورت و آموزش باشید.

میدانید بهترین مربی شما در این مرحله کیست ؟ افراد دهه های 40 و 50 هر شغلی که داشته اند و دارند ! باور کنید از شکست ها ، پیروزی ها ، موفقیتها ، ناکامی ها و ارتباطات آنها ، از هر آنچه در این سالها جمع کرده اند می توانید نهایت استفاده را ببرید و از تجربیات رایگان آنان استفاده نمایید.

هر قدمی که در این مرحله بر میدارید را بسنجید و راجع به آن فکر کنید ، مشورت کنید و با تمام جزییات هزینه ها و اطلاعات را یادداشت نمایید.

حتما آخر وقت جمع بندی کل روز را داشته باشید و حتما حتما برنامه فردای شما کاملا مشخص و مکتوب باشد.

خلاصه اینکه از این مرحله سرشار از ذوق و حلاوت ، همزمان پر از استرس و هیجان نهایت لذت را ببرید.

 

5- خدا قوت! شما الان دارای یک بیزینس نوپا هستید که هر چند الان یک کسب و کار کوچک به چشم می آید اما هر جوانه ای با رسیدگی ب درختی تنومند و سبز تبدیل خواهد شد . با مراقبت از شغل جدید و شغل پولساز خود ، با تمرکز ، با آموزش و مشاوره ، با به روز بودن ، با توکل بر خدای یکتا و مهربان در کمتر از یک سال دیگر یک کسب و کار پولساز و پر برکت خواهید داشت. بله اشتباه نمیکنم در کمتر از یک سال دیگر ... می دانید چرا در گذشته شغل غیر دولتی خیلی دور از دسترس و دور از ذهن بود حتی داشتن یک حجره در بازار ! بله .. چون دنیای اینترنت به وجود نیامده بود .

پس اگر می خواهی مثل پدر و پدربزرگ خود کار کنی قطعا یک شکست خورده هستی . باید با دنیای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی کاملا آشنا باشید.

اگر شما یک کالا برای مصرف کننده ی خود تولید می کنید حواستان به ظاهر کار باشد ، حواستان به بسته بندی و نوع ارسال باشد . باور نمی کنید اینها چقدر در کار شما مهم هستند. ما الان در قرنی زندگی میکنیم که کیفیت برای افراد حرف اول را می زند . برای آنان مهم نیست از شما خرید کنند چون شما در این دنیا و حتی در شهر کوچک خود دهها رقیب دارید اما می توانید طوری برای مصرف کننده با کیفیت خوب و قیمت مناسب و همینطور بسته بندی و ارسال درست احترام قائل شوید که هیچوقت ، کالای دیگری را جایگزین شما نکند . اشانتیون ، تخفیفات و جشنواره ها در روند صعودی سود شما خیلی تاثیر دارند .

از تبلیغات نیز غافل نشوید در هر مرحله ای از کار که هستید و هر کالا یا خدماتی که به مشتری می دهید . تمام بزرگان تجارت و بازرگانی بر این عقیده اند که تبلیغات یک ضرر کوتاه مدت و یک سود مادام العمر برای شما می آورد. تبلیغ کردن بزرگترین برند های دنیا در حالی که اینقدر در دنیا شناخته شده هستند که ظاهرا نیاز به تبلیغ ندارند ، گویای این مطلب است.

حالا من و شما که در ابتدای راه هستیم و تبلیغات از نان شب برایمان واجب تر است.

 

 

دوست عزیزم ! من با شعار اینجا نیستم به من بارها و بارها ثابت شده به شما هم ثابت خواهد شد اما چرا بخواهید عمر خود را تلف کنید برای اثبات لیاقت و انگیزه ی خود. انسان اگر بخواهد می تواند یک قاتل سریالی شود و اگر بخواهد می توانند پولدارترین فرد جان شود و تا قرن ها نامش باقی بماند.

پس لطفا به زندگی که داری راضی نباش و شروع کن . در پکیج " درآمد سریع و آسان " ما صادقانه شما را راهنمایی کردیم و تمام کسب و کارهای جدید و پولساز را یک جا جمع آوری کردیم تا شما دوست عزیز از عمر که هدیه خداوند بزرگ است بهترین استفاده را ببرید.

یادتان باشد هر مورد از این 112 مورد ذکر شده در این پکیج درآمدزایی می تواند یک پکیج میلیونی باشد.

فرصت در دست توست با کمترین هزینه بهترین استفاده را از آن ببر.

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 23

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درآمد سریع و آسان
  • 5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان
  • 7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما
  • خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.
  • شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!

تهران میدان هلال احمر خیابان گلستان

با قدرت و سریع شروع کن و پولدار شو. بهترین و کاربردی ترین موارد کسب و کار آسان و پولساز فقط همینجاست.