تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

در هر شرایطی که هستید درآمد سریع و آسان بالای 50 م در ماه تضمینی

دوست خوبم سلام ، شرایط کشور به گونه ایست که همه ی ما نگران درآمد زایی، رفاه عزیزان و یک شغل مادام العمر هستیم. به شما اطمینان صد در صد میدهم در این برهه زمانی فقط شغل های آنلاین و اینترنتی است که شما را نجات خواهد داد. ما مجبوریم با شرایط دنیا ، تغییر کنیم و این اجتناب ناپذیر است. در این سایت شما با بهترین ، متفاوت ترین و کاربردی ترین شغل های آنلاین جهان بصورت رایگان و غیر رایگان آشنا خواهید شد. با خرید پکیج "درآمد سریع و آسان"ما را یاری و حمایت کنید و اطمینان کامل می دهم با خرید این پکیج شامل بهترین و ناب ترین شغل های پیشنهادی می باشد زندگی شما تغییر خواهد کرد.


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نیرویی که کائنات بر روی فقر یا ثروت ما می گذارند ، معتقدی؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما


7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما

هفت روش قطعی و اصولی جهت کاهش شدید هزینه های کسب و کار نوپای شما

 

مشکلات شروع کسب و کار:

متاسفانه خیلی از کسب و کارها در همان اوایل کار متوقف می شوند و ما میخواهیم دراین مقاله به دلایل این موضوع بپردازیم .

شروع یک کسب وکار هر چندکسب و کار کوچک و خانگی باشد و یا یک بیزینس بزرگ و بین المللی، همراه با استرس و گاهی ناکامی و بن بست مب باشد .

در همین مرحله است که افراد به دو دسته تقسیم می شوند آنهایی که جا می زنند و می گویند از ابتدا هم نباید شروع می کردم و این ضرر را به جان می خریدم و عده ای درست در همین نقطه قوی تر از قبل ادامه می دهنند تا مشکلات پیش آمده را از سر راه خود بردارند و دقیقا دسته ی انسانهای موفق و پولدار همین افراد هستند.

متاسفانه ما را در ابتدای کار با شکست و بحران و ناکامی آشنا نمی کنند و فقط شرایط خوب و پول آسان را برای ما مجسم می نمایند و همین می شود که با اولین شکست قید همه چیز را می زنیم و خانه نشینی را انتخاب می کنیم.

حالا ما اینجا 7نکته را ذکر می کنیم که با دقت وتمرکز روی آنها ، می توانید کمی بحران ها را تسهیل کنید. همراه ما باشید و ادامه این مطلب را بخوانید.

 

7 روش مطمئن جهت کاهش هزینه ها

1- اول از همه قبل از شروع کسب و کارخود بدانید که قرار نیست شما به راحتی بنشینید و پول روی سر شما ببارد، شما شکست – مشکل - ناکامی – بی پولی و ... خواهید چشید تا به آن نقطه ای که هدف گذاری کرده اید برسید. پس لطفا با اولین بحران جا نزنید و قوی ادامه دهید فقط افرادی که ادامه می دهند ، می رسند!

 

2- حتما برای شروع از لیست بودجه و هزینه استفاده کنید برای خودتان لیست روزانه درست کنید و در چند بخش هزینه های روزانه ، ماهانه و شش ماهانه را محاسبه ، پیش بینی و مدیریت نمایید.

اصولا در کسب و کارهای جدید به دلیل نسبت هزینه ها با تعاملات کسب و کارهای جهانی و همچنین عدم اطمینان از قیمت کالا ، مواد اولیه و نرخ ارز کمی ممکن است هزینه های سربار و تولید شما بصورت کلی تحت تاثیر قرار بگیرد و دچار پیچیدگی هایی شود که باید آمادگی مواجه و حل مشکلات را داشته باشید.

و بهترین کار برای مرتفع کردن این مشکل به روز بودن و برنامه ریزی صحیح و جز به جز میباشد.

 

3- مبادله یا تجمیع تجهیزات شما با سایر مشاغل از راههای دیگر تسهیل کردن شروع کسب و کار شماست. خیلی اوقات شما می توانید از بسیاری از تجهیزات و نیروهای کار خود و حتی دفتر کار خود به صورت مشارکتی استفاده نمایید و یا وسایلی وجود دارد که شما نیاز ندارید و شرکت دیگر نیاز دارد؛ تهاتر این وسایل و تجهیزات با شرکت های دیگر بسیار به صرفه و جلو برنده می باشد.

 

4- بیمه و سایر خدماتی که قرار است از هر شرکت یا ارگانی دریافت نمایید را به صورت اتوماتیک تمدید ننمایید. حتما در یادداشت تلفن همراه خود یا در سالنامه کاری خود یاددداشت نمایید که یک ماه زودتر از منقضی شدن خدمت مورد نظر به شما یادآوری شود تا بتوانید جهت مذاکره یا تخفیفات به آن مرکز مراجعه نمایید.

 

شاید شما شامل تخفیفاتی شده باشید که عدم حضورتان جهت تمدید، آنها را باطل کند و یا شاید در سال گذشته ، شرکت شما به جایگاه بالایی رسیده باشد که شامل جوایز و تخفیفات عمده شود. پس بدون حضور و مذاکره خدمات دریافتی شرکت را تمدید ننمایید.

 

5- هزینه کردن جهت آموزش پرسنل خود ، سمینار و همایش برای ارتقا علم و سواد پرسنل ، تبلیغات و ... اینها مواردی هستند که شاید فکر کنید هزینه ی اضافی هستند اما بدانید بهترین جایی که می توانید هزینه کنید همینجاست . زیرا باعث ارتقا کیفی کار شرکت شما می شود و شرکت شما را شناخته تر می کند و شاید در همان لحظه هزینه محسوب گردد اما باید بدانید بهترین سرمایه گذاری و در واقع پس انداز را برای شرکت خود انجام داده اید که در آن برهه زمانی هزینه محسوب گشته است اما در بلندمدت سود صددرصدی برای شما دارد.

توجه داشته باشید باید به کم کردن هزینه ها به نسبت به کل کسب و کار خود فکر کنید نه کاهش هزینه به صورت جداگانه در هر موضوعی.

 

6- پرداخت نکردن حق بیمه ، حق مالیات و هزینه ی خدمات دولتی جهت کم کردن هزینه ها حماقت محض است که باورتان نمی شود چه ضرری به شما ، خزانه شرکت شما و اعتبار شما وارد می کند.

 

7- نکته آخر استفاده از تبلیغات اینترنتی و فضای دیجیتال برای کسب وکار خود است و حتی من به شما دفتر کار د یجیتال را هم پیشنهاد می دهم . دنیای وب و اینترنت به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های کسب و کار شده است .

یک سیستم اداری هوشمند باعث می شود کارمندان نیازی به صرف وقت برای کارهای روتین و خسته کننده نداشته باشند و این موضوع ، راندمان کار آنها را بالا خواهد برد و حتی خیلی اوقات از استخدام نیروی اضافه جلوگیری می کند.

پس از معرفی خود و کالا یا خدماتتان به صورت انلاین و سراسری غافل نشوید و همچنین از سیستم اداری هوشمند و به روز . این کار به طرز باور نکردنی در کاهش هزینه های شما موثر خواهد بود.

 

 

 

دوست عزیز شما می توانید از همین سات (www.daramadsarie.4kia.ir) بهترین پکیج روشهای درآمد زایی تضمینی و فوق العاده در هر زمینه کاری و شغلی را تهیه نمایید.

بهترین روش های درآمدزایی به صورت تضمینی در این پکیج جمع آوری گشته و به شما این قول و اطمینان را می دهم که زندگی شما با این فایل دگرگون خواهد شد.

شما با هزینه ای که با آن حتی نمیتوانید یک تی شرت بخرید یا یک پرس غذای خوب تهیه کنید ، یک فکر روشن و 112 راه شروع کسب و کار را خریداری کرده اید و یک راه روشن و پر از پول و آینده ای روشن را آغاز کرده اید.

ما شعاری نداریم جز اینکه هر جوان ایرانی باید شغلی در شان و پر درآمد و مادم العمر داشته باشد.

برای شما آرزوی روزهای عالی و جیبی پر پول داریم.

 

  انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درآمد سریع و آسان
  • 5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان
  • 7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما
  • خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.
  • شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!

تهران میدان هلال احمر خیابان گلستان

با قدرت و سریع شروع کن و پولدار شو. بهترین و کاربردی ترین موارد کسب و کار آسان و پولساز فقط همینجاست.