تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

در هر شرایطی که هستید درآمد سریع و آسان بالای 50 م در ماه تضمینی

دوست خوبم سلام ، شرایط کشور به گونه ایست که همه ی ما نگران درآمد زایی، رفاه عزیزان و یک شغل مادام العمر هستیم. به شما اطمینان صد در صد میدهم در این برهه زمانی فقط شغل های آنلاین و اینترنتی است که شما را نجات خواهد داد. ما مجبوریم با شرایط دنیا ، تغییر کنیم و این اجتناب ناپذیر است. در این سایت شما با بهترین ، متفاوت ترین و کاربردی ترین شغل های آنلاین جهان بصورت رایگان و غیر رایگان آشنا خواهید شد. با خرید پکیج "درآمد سریع و آسان"ما را یاری و حمایت کنید و اطمینان کامل می دهم با خرید این پکیج شامل بهترین و ناب ترین شغل های پیشنهادی می باشد زندگی شما تغییر خواهد کرد.


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نیرویی که کائنات بر روی فقر یا ثروت ما می گذارند ، معتقدی؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.


خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.

بمب خبری

 

وضعیت کشور هر شکلی باشه تو درآمد صعودی داری!

درآمد آسان هر ماه بالای 50 میلیون

آسان ، شیرین ، بی دردسر ، قانونی و تضمینی

 

حق دارید ... بسیار به شماحق میدهم که از پکیج های درامدزایی گریزان باشید و اعتماد نداشته باشید.من خودم زخم خورده ام و تعداد زیادی از این پکیج ها خریداری کردم ولی نتیجه این بود که به در بسته می خوردم و هر روز اعتمادم را به این سایتهای کسب و کار اینترنتی از دست می دادم . ولی همیشه به این فکر می کردم که چرا در ذهنشان این نمی آید که من به عنوان فردی که دنبال کار هستم قطعا با مشکل مالی مواجه هستم وبعضا مجبورم پول قرض کنم تا این پکیج را خریداری کنم .

من نمیخاهم قصه سوزناک بی پولی تعریف کنم ولی بهتر است در این حد بدانید که من یک کارمند بودم با حقوق کارمندی ، خدا را شکر می کردم که حقوق دارم ولی خوب کفاف نمیداد و علاوه بر آن من زندگی کارمندی نمی خواستم و اعتقادم این بود که من به دنیا آمده ام که به بهترین شکل ممکن از این دنیا لذت ببرم و در اخر این دنیا را با دل خوش و شاد ترک کنم نه با اندوه و حسرت.

بالخره شروع به کار کردم با ساده ترین کارها و حتی کم درآمد ولی می دانید وقتی برای خود شروع به کار می کنید انگار هر روز انگیزه قوی تری میگیرید و هر روز درهای زیادتری به روی شما باز می شود تا پیشرفت کنید ، در واقع انگار شما جلوی یک دیوار نشسته اید که آن طرف دیوار سرشار از شادی، ارامش ثروت و زیباییست . تا زمانیکه به سمت دیوار نروی و حرکت نکنی و سعی در برداشتن دیوار نداشته باشی قطعا به آنطرف دیوار نخواهی رسید. حتی در این مسیر ممکن است بارها زمین بخوری یا خسته شوی ولی مهم این است که تا رسیدن به آن طرف دیوار باید صبور باشی و پیش بروی.

بی اغراق میگویم دیدن این سایت برای شما قطعا اتفاقی نیست ، قطعا نیروی قوی در دلتان هست که خدا خواسته از جا برخیزید و در آموزش و تکاپو باشید برای رسیدن به آن نقطه ی طلایی که خدای بزرگ برای شما در نظر گرفته . شاید همین سایت ، آن چیزیست که هر شب و هر روز عاجزانه از خدا خواستی و خدا این فایل را وسیله رسیدن تو به آنچه که از او خواستی کرده است. من گاهی فکر میکنم خدا چه برنامه های جالب و هیجان انگیز و جذابی برای زندگی ما دارد اما با سوزاندن فرصت هایمان انها را نقش بر آب میکنیم.

دوستان ، این پکیج که روبروی شماست برای شما 112 راه کاملا متفاوت ، خلاقانه و کاربردی را پیشنهاد میدهد که کار در تلگرام یا فضای مجازی فقط یک مورد از آن است . و هر کدام از این 112 مورد شغلهایی هستند که برای افرادی که واقعا تصمیم قلبی و قطعی گرفته اند که کار کنند و برای خود و خانواده شان پولسازی نمایند قطعا کاربردی خواهد بود و جرقه ی شروع یک کار پر پول و پر درامد را برای انها روشن خواهد کرد، بعضا هر کدام از موارد ، چند ایده جذاب و متفاوت دیگر در دل خود دارند بهرحال همه ی سعی بر این بوده که در دل شما انگیزه ای و ایده ای بکاریم تا شما بتوانید راه خود را پیدا کرده و انشاله به بلندترین نقطه موفقیت برسید تا افتخاری و شوقی برای ما نیز فراهم گردد.

د رواقع شما با خواندن هر مورد ازین موارد ذکر شده یک چراغ در ذهنتان روشن می شود و یک قدم بسیار بسیار بزرگ در جهت کارآفرینی برمی دارید .دوستی که از پکیج ما استفاده کرده بود می گفت به وسطهای فایل رسیده بودم، اینقدر موارد کار و ایده ی شغل خوانده بودم ذهنم باز شده بود و مدام به ذهن خودم ایده کار می رسید . او با شروع دو تا از موارد ذکر شده در پکیج ما کار خود را شروع کرد و الان بیزینس خود را به شدت گسترش داده و خدا را شکر وضع مالی و روحی عالی دارد. در واقع با پرداخت یک مبلغ ناچیز برای این پکیج یک فانوس راه خریده بود و بقیه راه را برای او روشن کردیم و او به سرعت پیشرفت کرد ودیگر نیازی به ما و فایل ما نداشت.

بسیار زیاد بودند افرادی که از موارد ذکر شده در این فایلی که شما ان را خریداری کردید شروع کردند و واقعا رشد و پیشرفتشان فقط و فقط باعث دلگرمی وحال خوب ما میشود. در همین اینستاگرام که می چرخید خیلی ایده ها برای بچه های ماست و ما به انها افتخار می کنیم. خیالتان راحت باشد مواردی که در این فایل می خوانید هنوز جای کار دارند ، حتی اگر مشابه آنها را شروع کرده باشند . ایده هایی که اشباع شده اند یا ریسک بالایی دارند در به روزرسانی آخر از پکیج حذف شده اند.

من وقتی کارمند بودم و تازه برای خودم یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده بودم که این پکیج را نوشتم و الان آن را دوباره به روز رسانی کردم ولی واقعا فرصت اینکه دوباره یک فایل جدید بسازم را ندارم و خیلی ا یده ها که به ذهنم می رسد را همینطور در اختیار دوستان و همکاران اطرافم قرار می دهم تا خودشان یا دوستانشان که بیکار هستند استفاده کنند.

الان من چند بیزینس موفق دارم و به روز رسانی این فایل فقط بخاطر این است که حال افرادی که بی پول شده اند و دنبال کارهستند یا کارمندانی که دنبال سکوی پرتاب هستند را می فهمم وقلبا آرزو میکنم به آنجا که می خواهند برسند چون بسیار شیرین است و حلاوت رسیدن به نقطه ی اوج هیچگاه از یادت نمی رود.

نمیخاهم داستان زندگیم را با جزییات تعریف کنم ولی بدانید من نه ارث داشتم نه پدر پولدار نه پول قلنبه تنها خصلت خوبی که داشتم و الان اینجایم این بود که هیچگاه و هیچگاه روبروی خود دیوار ندیدم همیشه سر چرخاندم تا یک روزنه ببینم که از آن نور به درون می تابد و پی همان رفتم . شاید این پکیج روزنه شما باشد. هیچگاه نگفتم تمام شد زندگی همینقدر برایم میخاست ، همیشه دنبال ایده ی جدید راه جدید کار جدید همیشه چشمم می چرخید و در حال اموزش و تحقیق و سرچ کردن بودم برای روشهای جدید پول سازی و ثروتمند شدن. و البته به غیر از برهه هایی از زمان که خالی میشدم و ناامید ولی باز یک راه جلوی پایم میافتم و میرفتم .

میخاهم بگویم استاپ نکن، درجا نزن ، نگو دیگر نمیشود ، نگو جا برای من نیست کار نیست ، عجله کن ... راه جلوی پای توست باور کن اینها حرف انگیزشی نیست تمام روزها و لحظه های سخت زندگی من است .

چگونگی استفاده از این فایل را داخل پکیج توضیح دادم باید هر مورد را درست بررسی کنید و خوب راجع به ان تحقیق کنید ولی بالاخره با یکی از انها کار خود را شروع میکنی ، بچه ها خیلی از موارد را دارند کار میکنند ولی اصلا نگران نباشید ایده هایی که سوخته هستند و دیگر جای کار ندارند از پکیج خدف شده اند.

نکته دیگر اینکه قیمت این پکیج برای شخص خود من صدها میلیون می ارزد چون واقعا از ذهنم ، تلاشم ، خلاقیتم و تمام اطلاعاتی که از سایتهای ایرانی وخارجی جمع اوری کردم برای این پکیج انرژی گذاشتم و اصلا برایم مهم نیست تعدادی افراد میگویند این پکیج ها همه کلاهبرداری هستند ، انها هم شایدحق دارند اما بدانید این شمایید که پیله را شکسته و پر می کشید نه آنها که این سایت را بستند و رفتند دنبال زندگی تکراری خودشان . این فایل برای من مثل کودکم می ماند و حدود 8 ماه وقت و نیرو از من گرفته است ولی دوستش دارم و باعث افتخارم است.

قیمت آن را پایین قرار دادم به دو دلیل ، اول اینکه واقعا دلم میخاست کسی وارد این صفحه نشود و به دلیل قیمت گزاف آن خرید را انجام ندهد، چون عمیقا معتقدم کسی که این سایت را باز میکند حتما یک علتی دارد و خدا برایش چیزی خواسته پس دلم میخواهد واقعا بسته را خریداری کند و خارج شود مضاف بر اینکه خدا را هزارها بار شکر نیاز مالی ندارم و اصولا هزینه های بیزینس های کوچکم مثل این کار ، صرف بچه های بی سرپرست میشود.

هر چند به قولی دوستی قیمت این فایل خنده دار است و وقتی افراد مقایسه میکنند با قیمت پکیج های دیگر باخود میگویند حتما ان بهتر است و این بی فایده و پوچ ، وگرنه به این قیمت نمیدادند ولی باز برایم مهم نیست چون معتقدم شخصی که باید بخرد و پولدار و موفق شود ، می خرد. داخل پکیج یک مورد وجود دارد که همانجا توضیح داده ام در سایتی همان یک ایده 60 میلیون تومان قیمت دارد و خیلی هم خرید انجام می دهند . یکی از دوستان من هم این حماقت را کرد و خرید کرد و بعد از دوسال هدر دادن پول و وقت خود، حتی یک پله هم پیشرفت نکرد . نمیدانم شاید کوتاهی از خودش بود ولی خوب آن شرکت در ازای 60 میلیون تومان وعده ی مشتری و ... داده بود که هیچیک محقق نشد!!! گول این موارد را واقعا نخورید بدانید که فقط و فقط خودتان هستید و خدای بزرگی که حواسش همیشه به شما هست. نه کسی برای شما مشتری می اورد نه کسی بیش از حد توان خود یا مثلا رایگان چیزی به شما یاد میدهد . همه اینها بازار گرمی ست و هیچگاه محقق نمی شود.

دلیل دوم این است که این فایل، میتوان گفت یک استارت کوچک است برای راه افتادن ماشین ذهن و اراده ی شما. پکیج اصلی، اموزش تک تک این موارد است که میتوانید در فایل های ویدئویی با کیفیت و کاملا تضمینی از سایت تهیه کنید.

اموزش های ویدئویی ما ریز به ریز نکات را برای ورود به بازار کار به شما یاد داده اند و اگر با آنها نتوانید کار خود را شروع و به ثروت هنگفت برسید میتوانم به جرئت بگویم با هیچ اموزش دیگری هم نخواهید رسید.

حالا بسم اله بگو و شروع کن برای تو دوست عزیزم قلبا آرزوی موفقیت و سربلندی والبته پول و ثروتمندی دارم

  انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درآمد سریع و آسان
  • 5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان
  • 7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما
  • خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.
  • شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!

تهران میدان هلال احمر خیابان گلستان

با قدرت و سریع شروع کن و پولدار شو. بهترین و کاربردی ترین موارد کسب و کار آسان و پولساز فقط همینجاست.