تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

در هر شرایطی که هستید درآمد سریع و آسان بالای 50 م در ماه تضمینی

دوست خوبم سلام ، شرایط کشور به گونه ایست که همه ی ما نگران درآمد زایی، رفاه عزیزان و یک شغل مادام العمر هستیم. به شما اطمینان صد در صد میدهم در این برهه زمانی فقط شغل های آنلاین و اینترنتی است که شما را نجات خواهد داد. ما مجبوریم با شرایط دنیا ، تغییر کنیم و این اجتناب ناپذیر است. در این سایت شما با بهترین ، متفاوت ترین و کاربردی ترین شغل های آنلاین جهان بصورت رایگان و غیر رایگان آشنا خواهید شد. با خرید پکیج "درآمد سریع و آسان"ما را یاری و حمایت کنید و اطمینان کامل می دهم با خرید این پکیج شامل بهترین و ناب ترین شغل های پیشنهادی می باشد زندگی شما تغییر خواهد کرد.


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نیرویی که کائنات بر روی فقر یا ثروت ما می گذارند ، معتقدی؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان


5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان

5شغل جدید و جذاب که تا پایان سال زندگی شما را دگرگون خواهد کرد:

 

دیگر به پایان سال نزدیک شده ایم . شما در چه حالید برای یک پایان خوش در سال 1402 آماده اید ؟ یا هنوز به اهداف معین شده ی امسالتان نزدیک نشده اید ، اگر بگویید اصلا تارگتی برای امسال در نظر نگرفته بودید که واقعا ناامیدم میکنید و پیشنهاد میدهم یک تجدید نظر کلی برای نیمه ی دوم امسال داشته باشید !!!

1402 به نیمه رسیده است و به نظرم اینطور میاید که افراد در این زمان دو دسته شده اند، دسته ای که به نیمی (یا کمتر یا بیشتر) از اهداف امسالشان رسیده اند و دید خوبی نسبت به پایان سال دارند و افرادی که تا این زمان که نیمی از سال گذشته است هنوز کار خاصی برای امسالشان انجام نداده اند و یا هنوز گیج و سر در گم هستند که از کجا و چگونه شروع کنند. قلبا امیدوارم شما جز دسته ی اول باشید اماخبر خوش اینکه اگر هم هنوز اعدامی نکرده اید دیر نیست ، این مقاله را بخوانید و با خرید پکیج درآمدزایی ما یکی از شغل ها را انتخاب کرده وشروع کنید.

در این مقاله سعی بر آن است که بدون در نظر گرفتن تبلیغات یا شرایط خاصی که بر جو جامعه حاکم است که باعث می شود جوانان وقت خود را در شغل های بی سر و ته که تبلیغات غلو آمیز دارند وارد شوند ، به شما چند شغل معرفی کنیم که ورود به آنان تضمین بالایی برای رسیدن به هدف شما که همان پول و استقلال مالی و اجتماعی می باشد، دارد.

در ابتدا اجازه دهید کمی راجع به ایجاد شغل و بیزینس در این زمانه با هم صحبت کنیم ، البته مقاله ای به نام (خیلی ها توانستند پس شما هم می توانید) در سایت وجود دارد که خواندن آن بسیار برای تفهیم این موضوع ارزنده و مهم است و پیشنهاد میکنم حتما از آن استفاده کنید.

ما خواه ناخواه باید با تغییرات موقعیت های شغلی دنیا ، تغییر کنیم و اگر بخواهیم مانند پدرانمان ، کسب و کار راه اندازی کنیم قطعا ورشکست خواهیم شد و شروع نکرده تمام می شویم.

لازم به گفتن نیست که کسب و کار آنلاین در این زمانه ، بهترین و به جرات می توانم بگویم تنها راه ثروتمند شدن شماست.

1- یوتیوب : قطعا خیلی جاها شنیدید و خواندید که درآمد از یوتیوب بسیار بالاست. ولی نکته اینجاست که متاسفانه وقتی چیزی را خیلی می شنویم در ناخودآگاه ما عادت می شود و دیگر به آن توجه و تمرکز نشان نمی دهیم.

ولی دوستان اگر می خواهید بدون سرمایه زیاد شروع به کار کنید و به درآمد بالا و دور از تصور برسید تنها راه چاره شما یوتیوب است. پدران ما هیچوقت فکر نمی کردند شغلی وجود داشته باشد که نیازی به دکه و دکان نداشته باشد نیازی به جنس و هزینه های سربار ، رفت و آمد و .... نداشته باشد و بتوان صدها برابر پولی که آنها در می آوردند را دربیاورند. ولی باورتان می شود این امکان برای شما وجود دارد.

تنها سرمایه شما کمی خلاقیت است . یک سوژه ناب بیابید و شروع به کار کنید فقط یادتان باشد باید زمان و انرژی بگذارید . بعد از یک هفته از شروع فعالیت اگر دیدید ویوی میلیونی ندارید تعجب نکنید و ناامید نشوید شاید مجبور شوید ماهها روی این پروژه کار کنید ولی به شما اطمینان صد در صد می دهم این درآمد بالای دلاری که بدون سرمایه ی خاصی به شما رسیده به این خستگی و انرژی که گذاشتید، می ارزد.

 

2- ادمینی اینستاگرام و مدیریت سایت : تصور کنید شخصی یک سایت فروشگاهی دارد و در کنار آن پیج اینستاگرام هم راه اندازی کرده است تا بتواند فروش سایت خود را افزایش دهد. به چند دلیل این فرد نمی تواند پیج اینستاگرام و سایت خود را مدیریت کند یا خودش شاغل است یا کارش رونق زیادی دارد و مجبور است روی جهات دیگر کارش تمرکز بیشتری داشته باشد و یا اصلا بلد نیست و یک فرد سنتی ست .

خوب چه فرصتی بهتر از این برای شما؟!!! باور کنید مدیریت سایت و پیج ساده تر از این است که تصور می کنید فقط کافی ست فعالیت مستمر و خلاقانه داشته باشید سایت و پیج خود به خود در سرازیری رشد قرار می گیرد.

با یک دوره ی کوتاه آموزشی می توانید این کار را انجام دهید . بازار کار آن نیز ب دلیل نو بودن بسیار بکر است و قطعا بعد از آموزش مشغول به کار خواهید شد.

 

3- لاین های آرایشی بهداشتی : شما چه آقا باشید و چه خانم باشید می توانید در صورت علاقه وارد لاین های آرایشی خانمها و آقایان شوید. شغل های آرایشی در هر لاینی که باشند روز به روز پیشرفت می کنند و درآمد آنها نه قطع میشود نه کم میشود (هر روز در حال افزایش و گسترش است).

 

4- غذاهای بیرون بر : می دانید که واقعا نیازی به گفتن نیست و چه سودی پشت این موضوع خوابیده . چند مورد را دقت کنید کمی در غذا ها خلاقیت به خرج دهید مثلا در دنیا صدها مدل املت وجود دارد اگر در شهرستانها زندگی می کنید میتوانید مغازه ای در جاده بین شهری داشته باشید و آنجاست که آش و املت خیلی جوال می دهد .

 

کیفیت ، کیفیت ،کیفیت حرف اول همه ی کارها بخصوص آشپزخانه ها ، اگر مادر یا فردی در خانواده دارید که دست پخت خوبی دارد حتما علاوه بر دستور پخت های به روز شده از تجربه غذاهای خانگی آنها استفاده کنید. در اول کار قیمت را پایینتر قرار دهید تا مشتری جذب کنید وقتی مشتری عاشق غذاهایتان شود دیگر جایی نمی رود. خلاصه اینکه سود این کار به شرط خلاقیت ، کیفیت ، اخلاق مداری و روی خوش ، طعم عالی و به یاد ماندنی که مشتری دلش بخواهد تکرار کند و یک تیم عالی ، بسیار بسیار بالاست.

 

5- تولید کارهای دستی و هنری: به لطف وجود فضای مجازی ، هنر در سالهای اخیر بسیار پر رنگ شده و رشد خوبی داشته و مردم با دیدن هنر از قاب گوشی خود حس خیلی خوبی به این موضوع پیدا کرده و در منزل و دکوراسیون خود بیشتر ازین قالب های هنری استفاده می کنند. هیچ فرقی هم نمی کند باور کنید هنرهای قدیمی و سنتی به همان اندازه ی هنرهای جدید و به روز ، مورد استقبال هستند و مردم دوستشان دارند و میتوان گفت فضای مجازی و وب باعث پیشرفت این حوزه شده است.

پس اگر از قدیم هنری بلد هستید و یا هنرهای جدید را آموزش دیده اید حتما دست به کار شوید ، بسازید و بفروشید.

 

دوست عزیزم د رپکیج درآمدزایی که در این سایت مشاهده می فرمایید صدها مورد از شغل ها و کارهایی عنوان شده که هم آنلاین هستند هم آفلاین ، هم بدون سرمایه و هم با سرمایه ، در زمینه هنری صنعتی ، پیشنهادات نابی که شاید مجبور باشید بابت هر یک کلی تحقیق و تلاش کنید و یا هزینه کنید . اما ما همه ی آنها را در قالب یک فایل در اختیار شما قرار داده ایم . از دیدن خیلی از این پیشنهادات بهت زده خواهید شد .

خبر خوش اینکه به زودی آموزش کامل این مباحثی که ذکر شد در این سایت قرار خواهد گرفت.

از بخش ( تماس با ما ) می توانید با ما در ارتباط باشید.

سالم ، پرپول ، شاد و موفق باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 24

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درآمد سریع و آسان
  • 5 روش رایگان برای درآمدزایی سریع و آسان
  • 7 روش باورنکردنی و قطعی برای کاهش هزینه های کسب و کار نوپای شما
  • خیلی ها توانستند پس شما هم صد در صد می توانید.
  • شما فقط 5 قدم تا لمس قدرت پول فاصله دارید!

تهران میدان هلال احمر خیابان گلستان

با قدرت و سریع شروع کن و پولدار شو. بهترین و کاربردی ترین موارد کسب و کار آسان و پولساز فقط همینجاست.